Ex-alumnes

NECESSITEM COMPTAR AMB ALTRES FORCES

Seria molt engrescador poder comptar amb la multitud de famílies, joves, noies i nois que ja han sortit fa temps de la nostra Escola. Per aquest motiu voldríem saber què en penseu vosaltres de tot això, saber si el que rebreu a l'Escola us ha servit per viure d'una manera més humana o més cristiana per aquelles que ho són i s'hi senten. Seria bo saber si queda encara cap vincle que faci capaços de continuar la tasca que en aquest moment les religioses i les professores i professors portem a terme, però que seria molt més eficaç si ho féssim entre tots, si trobéssim maneres de retrobament per ampliar el que un dia començareu a construir quan assistiu a l'escola i que avui podria respondre a altres interessos vostres i de la societat.

És molt possible que aquests anys hagin donat com a fruït molts de matrimonis que avui viuen amb els fills o sense, però també és possible que entre vosaltres hi hagi hagut moments de sofriment. Tot això seria bo de conèixer-ho, saber si en aquest moment encara hi podem fer alguna cosa positiva en el món de la família constituïda o que esperem que es constituirà, sabem que entre les nostres exalumnes n'hi ha cinc o sis que són avui religioses trinitàries n'hi ha hagut alguna d'altres institucions, potser fruït de la llavor que se'n portaren dels anys de formació a l'escola i per tant podem pensar. Que no hem perdut el temps amb la tasca realitzada. També voldríem conèixer com és valorada per vosaltres al vocació religiosa, i en cas contrari perquè creieu que no és vàlida aquesta vocació i estil de vida.

Voldríem saber com veieu ara amb més distància l'educació que vàreu rebre, i com hauríeu volgut que fos.

Si voleu ens podeu fer arribar qualsevol informació a la nostra adreça que ja coneixeu: C/Santiago, 49-57, 08918 Badalona; o al nostre correu electrònic que és col-stma-trintat@xtec.cat