PRIMERA TROBADA FEAC

Comencen les trobades FEAC al col.legi Mare de Déu de la Serra

En el móm tant canviant en què ens trobem, als pares, cada dia ens és més difícil de donar alsnostres fills i a les nostres filles l’educació que necesiten;

Els pares, les mares i els professors de l’escola ens hem de conèixer i hem d’anar d’acord, perquè l’educació dels nostres fills és necessàriament una ACCIÓ COMPARTIDA.

PER AIXÒ…

Ens cal passar a l’acció i obrir-nos al diàleg: intercambiar parers, inquietuds, opinions, experiències; tota riqueza que podem compartir.

Per aquest motiu hem començat un cop més les trobades FEAC (familia escola acció compartida)a l’escola.

La primera trobada FEAC del curs va tenir lloc dimecres dia 21 de novembre a les 8h. del vespre .

Els temes treballats en aquesta ocasió van ser :

Com sempre la sessió va tenir una durada d’una hora , en la que es van compartir experiències i es van contrastar opinions.

La sessió va ser molt profitosa .

Els grups FEAC ens tornarem a trobar al segon trimestre.