PROJECTES SOLIDARIS
  La Comissió solidària engega tota una sèrie d'iniciatives solidàries. Cada curs es revisen i si cal es plantegen de noves.
PROJECTES DEL CURS 2010-11

PICCOLI SAGGI

SABATILLES SOLIDÀRIES

Campanya Sabatilles solidàries

Us informem que l’escola col·laborarà amb l’Associació Corredors.cat unint-nos a la campanya de recollida de sabatilles esportivesque estan fent per donar-les a dues ONGs, Rauxa i Figueralia.

Per això us animem a revisar els vostres armaris i portar a l’escola les sabatilles que ja no feu servir, i nosaltres en farem entrega durant la propera Marató de Barcelona, els dies 4 – 5 de març de 2011. La recollida a l’escola serà del dilluns 21 de febrer al dijous 3 de març.

Les sabatilles hauran de complir uns requisits mínims:

• El tèxtil i la sola han d’estar sencers.
  • Cal entregar-les amb plantilla (no cal que sigui l’original)
  • Han d’estar netes.

Teniu més informació a la pàgina web: www.corredors.cat

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Comissió de Solidaritat – CE San Francisco

CAMPANYA DEL KILO

Com cada Nadal durant el mes de desembre tothom qui vulgui pot portar aliments a l'escola que es repartiran entre els més necessitats. L'església del barri és qui s'encarrega del repartiment.

PROJECTES DEL CURS 2009-10

TU TAMBÉ POTS (DURADA 3 ANYS)

OBJECTIU:

Treballar amb els alumnes l'educació en valors i la solidaritat

NIVELL:

En aquest projecte participa tota l'escola (Educació Infantil, Primària i Secundària)

DESCRIPCIÓ:

Es tracta de que cada classe del col·legi s'encarregui de recollir les aportacions econòmiques. Els alumnes que vulguin col·laborar aportaran 1€ al mes dels seus estalvis.

Durant el curs una comissió d' alumnes de l'ESO s'encarregarà de triar una ONG, associació o entitat benèfica sense ànim de lucre a la que es destinaran les aportacions.

El proper curs es farà un seguiment del projecte triat per comprovar si es fa un bon us de les aportacions i es farà públic els objectius aconseguits.

L'objectiu d'aquest curs 2009-10 serà destinar les aportacions econòmiques per unes beques d'estudi a alumnes i grups-classe d'escoles de l'Amèrica llatina.

TU TAMBÉ POTS PER HAITÍ

Amb motiu del terratrèmol a Haití hem recollit 984,39€ que han servit per dos donacions, una a Médicos sin fronteras de 492,39€ i altra a Fundación Save the Children per 492€.

PROJECTES DEL CURS 2008-09

TU TAMBÉ POTS

Aquest curs els diners recollits han servit per col·laborar en un projecte educatiu a Equador.

PROJECTES DEL CURS 2007-08

TU TAMBÉ POTS

Els diners recollits han servit per fer una escola a Puyo (Equador).

El professor Jordi Ramírez va col·laborar activament en la costrucció de l'escola.

a21