CREDA
Unitat de tecnologia, actualització i formació.

Unitat formada per mestres amb titulació de logopèdia o altre reconeixement oficial d’especialitat en audició i llenguatge. Les funcions d’aquesta unitat són:

• Gestionar i mantenir l’actualització de les tecnologies per a l’aprenentatge i el coneixement (TAC) aplicades a l’atenció als alumnes amb greus dificultats d’audició, comunicació i/o llenguatge.
• Gestionar i mantenir el fons documental i la seva actualització, pel que fa als temes relacionats amb l’atenció logopèdica i educativa als alumnes amb greus dificultats d’audició, comunicació i/o llenguatge.
• Gestionar i coordinar la formació d’acollida, la formació permanent interna dels professionals del CREDA i els assessoraments a centres i professors especialitzats dels alumnes amb greus dificultats d’audició, comunicació i/o llenguatge.