Vilanova del Camí

BARRI LA PAU

Plaça de la Solidaritat.

PLAÇA FONT DE L'ESCUT

A la plaça Font de l'Escut hi ha una font, està prop del CEIP Pompeu Fabra.

És una plaça pública, hi pot passar tota la gent. Té molts arbres.

Hi ha uns bancs de pedra molt llargs. No hi ha gronxadors però hi pots passejar o seure per parlar.

PLAÇA DE LA SOLIDARITAT

Una altra plaça prop de l'escola és la Plaça de la Solidaritat que està al costat del carrer Andalusia.

En aquesta plaça sí que hi ha gronxadors i hi anem a jugar amb els germans i amics. Hi ha arbres i sorra per jugar.

EL CEIP POMPEU FABRA

El CEIP Pompeu Fabra és la nostra escola.

Es diu així gràcies al senyor que va escriure el primer diccionari en català.

És una escola nova, tenim onze classes de P3 fins a 6è. Aquest any és el primer que tenim dos P5 i dos 1rs.

A l'escola hi ha dos pisos: A la planta baixa hi ha parvulari, el gimnàs, la ludoteca i l'aula de psicomotricitat i, al primer pis, hi ha totes les aules de Primària a més de la biblioteca, el laboratori, l'aula d'informàtica i l'aula d'audiovisuals.

Ara som uns 250 alumnes i tenim molt pati per jugar (amb pista de fútbol sala i sorra i arbres per amagar-nos).

Ens ho passem molt bé!.