Altres materials i enllaços d'interès

Recursos disponibles al Servei Educatiu de l'Anoia

La seducción de la lectura en edades tempranas
Aquest llibre recull una sèrie d'onze textos d’autors diferents, que tenen com a finalitat la formació dels alumnes com a lectors-receptors autònoms i capacitats per a la recepció personal i crítica del discurs escrit.
Comprensión de la lectura. Análisis psicolingüístico de la lectura y su aprendizaje
Anàlisi detallada del procés de la lectura i dels fenòmens que giren entorn el seu aprenentatge. L'obra s'adreça als psicòlegs i els lingüistes, però en general pot servir també com a font de consulta per a aquells interessats en el procés de la lectura.
Autors de literatura infantil catalana (a partir de 1970)
Dossier
Aquesta petita selecció d'autors catalans de literatura infantil i juvenil pretén ser una eina útil per a aquelles persones que s'interessen pels escriptors i il·lustradors més representatius de l'edició dels darrers 30 anys.
Autors clau de la literatura infantil [I]. 2ª Meitat del s. XX
Dossier
Aquesta selecció pretén ser una mostra dels autors més representatius de la literatura infantil de la segona meitat del segle XX, aquells que han marcat les tendències de la literatura infantil produïda en els últims 40 anys. Els autors seleccionats han estat: Quentin Blake, Antony Browne, Roald Dahl, Michael Ende, Janosch, Astrid Lindgren, Arnold Lobel.
Autors clau de la literatura infantil [II]. 2ª Meitat del s. XX
Dossier
Aquesta selecció pretén ser una mostra dels autors més representatius de la literatura infantil de la segona meitat del segle XX, aquells que han marcat les tendències de la literatura infantil produïda en els últims 40 anys. Els autors seleccionats han estat:Ana Mª Matute, Christine Nöstlinger, Gianni Rodari, J.K.Rowling, Maurice Sendak i Tomi Ungere.
Enllaços interessants
Biblioteca Escolar. Adreces interessants
Altres adreces d'interès d'associacions i entitats relacionades amb la lectura i la literatura infantil i juvenil.
CRP de Sant Vicençs dels Horts
Biblioteca Central d'Igualada
La Biblioteca Central d’Igualada és un servei municipal obert a tothom, que té com a missió satisfer les necessitats d’informació, d’educació permanent i de lleure de tots els ciutadans en un espai de convivència.
Biblioteca Central d'Igualada
Biblioteques de l'Anoia
Adreça, com contactar i horaris de les biblioteques de l’Anoia.
Web del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya