Portada | Sensibilització i fomació | Acollida a les famílies | Activitats extraescolars | Incentivació escolar | Espais de trobada

Actuacions per a facilitar la interelació entre les famílies d'origen estranger i la resta de famílies del centre. Facilitar el coneixement i l'ús del català com a llengua de relació social i d'aprenentatge dels seus fills.

Catalina Garcia i Fàtima Amrani
IES de l'Ebre / 15 de març-31 de març
Descripció:
Organització d'un taller en llengua catalana de caire lúdic, on es tractin punts d'interès comuns i s'afavoreixi la comunicació oral dels pares i mares assistents. El taller es pot desenvolupar a partir de temàtiques diverses: cuina, teatre, coneixement de l'entorn, danses, informàtica, etc.
Serveis Educatius del Baix Ebre/ Ajuntament de Tortosa

Svetlana Gherta