CRP Baix Empordà > Dinamització > Activitats Diverses > IX Trobada Corals
  IX Trobada de Corals d'Educació Infantil i Primària
  26 de maig de 2011
Teatre Municipal - Palafrugell

Com en els últims anys, el Departament d’Educació ha convocat la IX Trobada de Corals de Primària, amb l’objectiu de difondre la pràctica i la creació musical dels alumnes d’educació Infantil i Primària.

Enguany, una de les dues seus de les comarques gironines on s’ha realitzat la trobada ha estat Palafrugell. Concretament ha tingut lloc el matí del dijous 26 de maig al Teatre Municipal d’aquesta localitat.

Les escoles que hi han participat amb la seva coral han estat: el Barceló i Matas, el Torres Jonama i el Sant Jordi de Palafrugell, el Pere Rosselló de Calonge, el Torres Jonama de Mont-ràs, el Vila-romà de Palamós i la ZER La Garriga d’Avinyonet de Puigventós.

Primer, cadascuna de les corals ha interpretat amb gran encert dues cançons, una popular catalana i una altra de caire intercultural.

Al final, totes plegades han cantat conjuntament les cançons L’hereu Riera (popular catalana) i En Joan ve de la cuina (popular suïssa).

Si voleu, podeu consultar el Programa complet de la trobada.

Des d’aquí volem felicitar a totes les corals per la seva actuació i també per la tasca que estan duent a terme en favor de la música.

Des d'aquí mateix podreu veure un vídeo-resum de la Trobada, amb fragments de les actuacions de totes les corals:

També podeu veure una presentació amb una selecció de fotos de la mateixa:

Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació
C/ Morró, 37 - Tel.: 972643686 - Fax: 972642029