El treball de centrament a l'escola. Intel·ligència emocional a través dels cos.
Es tracta d’un estudi sobre el desenvolupament humà, l’agressivitat i la tendresa. En aquest estudi es pretén respondre als interrogants següents. Quina és la realitat psico-física de l’adolescent ? Quines són les seves necessitats bàsiques i d’on surten ?
L'educació emocional, una eina per la convivència en educació infantil (0-6). Una responsabilitat compartida amb les famílies
El projecte consta d’una primera part teòrica, de recull bibliogràfic sobre el tema de l’educació emocional, el creixement emocional i un repàs a cinc emocions naturals ( estimació, por, ràbia, tristesa i alegria), a partir de definicions, aspectes evolutius rellevant i eines per la intervenció, de cada una d’elles
La ment zapping. La manca de concentració a l'E.S.O. a l'àrea de Ciències Socials: estudi de la situació i proposta d'intervenció en educació emocional
Introduir en la reflexió educativa actual les aportacions dels efectes socials dels mitjans de comunicació en els alumnes de Secundària, bàsicament allò que es coneix com “la ment zapping
Emocions i educació emocional: una perspectiva integradora. El projecte neix d’entendre que l’educació no consisteix només en traspassar un seguit de continguts d’aprenentatge, sinó també en donar suport a la persona en totes les seves dimensions