CEIP Sant Martí
6è A Cicle Superior

Llavors,riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing! La Jana es va despertar d'un somni horrorós. Ella mai havia portat tanga, ni havia pintat cap grafti, era una nena de deu anys, una nena pacífica i amable que junt amb el seu germà anava a una escola que es deia C.E.I.P Sant Pau en un petit poblet anomenat Sant Pere de la Cullera.

Va pujar la persiana,va córrer la cortina i es va quedar decepcionada, plovia a bots i barrals, no podia anar al Tibidabo, pobre Jana! Va quedar-se aixafada com una pansa, la mare li va dir: -Jana, avui el teu germà i tu no podreu anar a l'escola, mentre plovia, s'han trencat els vidres i s'ha inundat. Fins que treguin l'aigua, passaran uns quants dies i aprofitarem per anar en família a França. La Jana ja no estava pansida i es va posar més contenta que un gínjol.

Autors: alumnes de 6è A del CEIP Sant Martí de Torrelles de Llobregat
Professora: Mercè Garcia