CEIP CORBERA
3r de Cicle Mitjà

Un bon dia el bruixot Nicky es va trobar una clau i després de molt investigar, va saber que aquesta clau obria una porta màgica per passar a un món màgic. Però no era tan fàcil, per poder entrar en aquell món, primer havia de trobar la porta màgica. El bruixot sabia que la porta estava al llac lluent però no sabia exactament on es trobava.

Al cap d’ uns dies, Nicky va decidir anar al llac lluent per trobar la porta màgica i quan estava ben a prop, va ensopegar amb una pedra i va caure al fons del llac.

Quan era ben bé al fons, va notar que tenia alguna cosa sota del braç que el molestava, va obrir els ulls ràpidament i va veure que era un mapa que explicava la manera de poder trobar la porta màgica: s’ havien de passar unes proves.

I així va fer, Nicky va sortir del llac, va llegir bé en què consistia cada prova i va començar a passar-les sense cap problema. Quan va acabar de fer-les totes, va aparèixer la porta màgica i va obrir-la amb la clau.

Quan es va obrir la porta, el primer que va veure, va ser una escala llarguíssima, va començar a pujar-la i quan va arribar al final, el bruixot Nicky es va trobar una altra porta.

Llavors, el bruixot va obrir la segona porta i va veure que era la porta d’ un castell d’ or, va quedar sorprès.

El Nicky va entrar al castell molt a poc a poc i va veure una princesa molt bonica de la que es va enamorar només veure-la. Però el rei, el pare d’aquella princesa tan bonica que estava al seu costat, es va pensar que el bruixot Nicky volia fer mal a la princesa i va dir als seus soldats que l’empresonessin.

En Nicky va passar dues setmanes a la presó mentre la princesa no deixava de pensar com podria alliberar a aquell home tan maco del que també s’ havia enamorat.

Però un bon dia, la princesa no va poder més i va decidir entrar a rescatar-lo. El bruixot va veure entrar a la princesa i li va dir:

- Pots obrir-me la porta amb aquesta clau màgica que et dono?

I la princesa va respondre:

- És clar que sí, em moria de ganes de fer-ho.

La princesa va obrir la porta al bruixot Nicky i ell ràpidament va explicar a la princesa tot el que havia passat fins arribar al seu castell i quan es va adonar que aquell home era un bruixot molt bo i estava tan enamorada d’ ell, va decidir anar amb ell a veure al seu pare, el rei, per explicar-li tot el que havia passat.

El rei va escoltar tota la història i com que va veure tan feliç a la seva filla, va oferir la seva mà al bruixot Nicky i ell sense pensar-s’ho ni un moment, va acceptar la mà de la seva promesa.

Al cap d’ uns dies, els dos nuvis van celebrar el seu casament i van ser feliços per sempre.

I així és com acaba la llegenda del bruixot que va explicar el pare a en Nunu.

Fi

Autors: alumnes de 3r del CEIP Corbera (Corbera de Llobregat)
Mestra: Rosa Baizán - Jordi Suàrez - Vanessa Torné