CEIP SANT MARTÍ
2n A de Cicle Inicial

Llavors jo l’he anat a buscar i s’ha tornat a escapar. El pollet ha sortit saltant per la finestra i ha caigut al pati dels petits. En Joanet de P3 l’ha agafat i l’ha portat a casa seva. Llavors l’han posat dins una gàbia, però el pollet s’ha posat molt trist.

Llavors es va posar a plorar i en Joanet el va cridar i li va dir que no estigues trist. Es van posar a jugar i a cantar.

El pollet estava trist perquè no volia estar engabiat, i li va demanar a en Joanet que el deixés sortir de la gàbia. El pollet volia tornar a casa seva, que era a l’escola, doncs era de plastilina.

El dia següent en Joanet el va tornar a l’escola, i el pollet es va posar molt content. Però els nens i les nenes de la classe no hi eren perquè havien marxat de colònies.

En pollet es va quedar a la classe d’en Joanet, amb els nens de P3, però un dia…

(...)

Autors: alumnes de 2n A del CEIP Sant Martí (Torrelles de Llobregat)
Mestra: Anna Soler