Els Serveis Educatius i el Projecte Curricular de Centre: el paper dels Centres de Recursos Pedagògics
Autors: Antoni Moga i Jordi Dolcet
És evident que l'escola ha canviat i que tant el medi que ens és proper com la llengua que ens és pròpia conformen la part essencial del currículum, elements a hores d'ara regulats, però durant molt de temps, massa, incorporats als centres per la pròpia iniciativa i voluntat de servei del professorat.
Amb tot queden moltes coses a fer... Bastir un veritable model d'escola catalana que sigui un altre tret d'identitat nacional passa també per poder reflectir en diferents documents les línies organitzatives, metodològiques i didàctiques que fonamenten la pràctica educativa dels centres. Una de les peces clau per a tots els centres és el projecte curricular de centre, un document de síntesi del model d'escola que volem. Aquest article pretén il·lustrar el paper que poden fer els serveis educatius del Departament d'Ensenyament i, en concret, els centres de recursos pedagògics.

[x] Tancar la finestra