Compendi de recursos didàctics per a la coneixença del medi nacional

Autors: Moga Ferrés, Antoni; Dolcet Llaveria, Jordi; Ferrer Gironès, Francesc; [pròleg]
Editorial: La Llar del Llibre
Contingut: Recull de material didàctic per a l'ensenyament de les ciències socials en el període d'entre 12 i 16 anys. Inclou el coneixement de la geografia, la història i la cultura dels Països Catalans. Consta de 19 mòduls que ofereixen recursos didàctics per treballar el territori, els orígens nacionals, la decadència, els fets polítics, l'autonomia, la normalització lingüística, la cultura, l'esport, l'educació cívica i l'ecologia i el medi ambient. Cada mòdul consta de quatre seccions. Primer s'especifiquen els objectius per assolir i s'expliquen breument els conceptes que s'han de donar a cada unitat. Tot seguit hi ha el repertori de vídeos, films, museus, làmines, sortides, jocs, informàtica educativa, tallers i exposicions amb una ressenya sobre el contingut. El mòdul es tanca amb una proposta d'activitat i 1 bibliografia per als alumnes i professors.
Caracteristiques: Consta de 250 pàgines amb fotografies del paisatge català, reproducció de textos literaris sobre Catalunya i 1 annex amb bibliografia general adreçada a professors i alumnes

[x] Tancar la finestra