Temples i monestirs. Continguts alternatius a l'àrea de Religió del segon cicle d'Educació primària.
  Autor: Dolcet Llaveria, Jordi
Editorial: Departament d'Ensenyament
Contingut: La proposta cerca que l'alumnat adquireixi un conjunt de coneixements que li facilitin la comprensió inicial d'alguns fets de la cultura occidental cristiana on s'inclou Catalunya, a més d'interioritzar actituds de tolerància i de respecte envers fets religiosos i culturals diferents. Per una banda es pretén conscienciar amb exemples la importància que ha tingut i que té la religió en la història cultural d'un país i, per l'altra, explotar l'afany de saber i la curiositat innata dels alumnes d'aquesta edat per tal d'apropar-los a religions tan allunyades com l'hinduisme i el budisme o de més properes, però igual de desconegudes, com l'islam o el judaisme.
Caracteristiques: Disposa d'una identificació dels components de la programació (contiguts, objectius didàctics i activitats d'aprenentatge i activitats d'avaluació). Així mateix incorpora diverses orientacions didàctiques, fitxes de treball i d'una selecció de recursos didàctics complementaris.

[x] Tancar la finestra