AUDIOVISUALS

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Educació emocional: Complicitats i diàlegs per a un clima escolar de convivència. CEIP Estel-Guinardó (Barcelona).

Educació en valors i per a la pau: Solidaritat i responsabilitat. Escola Joan Pelegrí (Barcelona) - CEIP Isidre Martí (Esplugues de Llobregat).

Aprendre a pensar (Filosofia a l'escola): Filosofia 3-18. CEIP Pau Vila (Esparreguera) - CEIP El Puig (Esparreguera) - Ateneu Igualadí (Igualada).

Competència social: Programa de competència social. CEIP L'Estació (Sant Feliu de Guíxols) - CEIP L'Amistat (Figueres).

Cultura de mediació per a la resolució positiva de conflictes: Relacions interpersonals, mediació i resolució de conflictes.CEIP Escola Patronat Domènech (Barcelona).

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA

La mediació entre iguals. IES Lluís de Requesens (Molins de Rei).

La mediació de conflictes als centres docents. IES Miquell Tarradell (Barcelona).

Vida i conflicte. IES Lliçà (Lliçà d'Amunt).

La sèrie ShowPeace està pensada per fomentar el diàleg positiu entre l'alumnat i explorar i practicar actituds constructives per resoldre els conflictes que es presenten a l'escola, a casa, a la feina i a la vida en general.

S'ofereixen quatre propostes de treball i reflexió:

Bully Dance (Joc d'abusos)
Dinner for two (Sopar per a dos)
When the dust Settles (Quan tot s'embolica)
Elbow Room (L'habitació atapeïda)