|
Cal treballar-ho més
1 |
Vas progressant
2 |
Ho has aconseguit
3 |
T'has lluït
4 |
CERCA I PREPARACIÓ DEL MATERIAL
|
No ha recollit informació relacionada amb el treball |
Ha recollit poca informació relacionada amb el treball |
Ha recollit força informació relacionada amb el treball |
Ha recollit molta informació i l'ha portat elaborada |
No ha relacionat la informació amb els apartats que havia de cercar |
Ha fet una cerca molt dispersa. |
Ha relacionat la informació trobada amb l'objectiu que preteniem |
Ha enfocat la cerca de la informació amb els fets que li pertocaven i ha compartit la informació amb els altres |
PRESENTACIÓ DIAPOSITIVES
|
Imatges poc atraients |
Imatges pobres o presentació poc clara o llegible |
Presentació correcta |
Presentació visualment molt atractiva |
Imatges sense relació amb el text que havíen d'explicar |
Imatges poc relacionades amb les idees que il·lustraven |
Els conceptes de la xerrada han quedat complementats correctament |
Les imatges són de bona qualitat, expliquen molt bé el contingut i ajuden a entendre'l. |
LLENGUATGE NO VERBAL
|
La postura corporal era massa rígida. Estava nerviós i encarcarat o no parava de moure's. |
Es movia amb poca naturalitat. |
La seva postura corporal ha estat correcta |
Es notava còmode i relaxat, com si ho hagués fet tota la vida |
VEU
|
No pronunciava bé i costava entendre'l
|
Ha tingut alguns defectes de pronuncia |
Ha pronunciat correctament
|
Ha pronunciat clarament
|
El ritme de la xerrada ha estat pesat i monòton |
En alguns moments ha estat monòton |
El ritme i l'entonació han estat correctes |
El ritme de la xerrada ha estat fluïd i amè |
LLENGUATGE VERBAL
|
Vocabulari poc adequat, amb errors
|
Vocabulari correcte, però pobre i poc precís
|
Vocabulari adequat i precís
|
Vocabulari ric amb mots específics del tema
|
Frases incompletes i/o inconexes |
Frases correctes, però molt simples i/o amb errors
|
Frases correctes, sense errors |
Frases ben construides i coherents |
Discurs desordenat, perdia el fil |
Seguia el guió, però en alguns moments desordenat |
Ha seguit el guió al peu de la lletra |
Ha seguit el guió, però a més ha utilitzat els exemples i anecdotes sense perdre l'ordre de l'exposició |
PARTS DE L'EXPOSICIÓ |
No ha introduit el tema |
Ha fet una introducció massa llarga o poc correcta |
Ha fet una introducció correcta |
Amb la introducció el públic s'ha fet la idea de que aniria la xerrada i l'ha engrescat a quedar-se. |
No ha donat les idees bàsiques del tema |
Algunes idees eren equivocades |
Les idees eren correctes, però poc argumentades |
Les idees eren correctes i ben argumentades |
No ha posat exemples ni ha explicat anècdotes |
Ha posat pocs exemples i sense massa relació amb el contingut |
Ha posat exemples correctes |
Ha explicat anècdotes i exemples que ajudaven a aclarir els continguts |
No ha fet cap resum ni conclusió final |
Ha fet una conclusió poc correcta |
Ha fet una conclusió corrrecta |
Amb la conclusió ha sintetitzat les idees més importants de la conferència en poques paraules |
TREBALL EN EQUIP |
No ha participat en el treball comú i en la seva part ha fet el mínim possible. |
S'ha dedicat a la seva part, però no ha aportat gaire a la tasca comuna. |
Fa propostes pel treball en grup, però en la feina individual que cadascu s'espavili |
Ha aportat idees i ha animat i ajudat als companys i companyes amb menys idees o recursos |
No li interessa el treball, ni el seu ni el del grup |
Fa la teva part individual però no té gaire en compte el conjunt del treball |
Col·labora amb els companys i facilita el treball conjunt |
Es preocupa per buscar una bona coordinació global de tot el treball |
Sovint no respecta els terminis i fa endarrerir el treball de tot el grup |
Respecta el calendari però presenta les feines inacabades o incorrectes i els altres membres del grup les han de revisar |
Respecta el calendari pactat |
Ha planificat el seu temps i els de tot el grup per tenir les tasques acabades en el temps previst |
No s'ha preocupat gaire de la qualitat del seu treball |
Fa el que suggereix l'activitat al peu de la lletra, però no busca res més |
Aprofundeix molt en el seu treball i en els recursos emprats, però li costa compartir-ho |
Comparteix els recursos que va descobrint amb la resta del grup i aprofita els suggeriments dels altres |
OBJECTIU |
No us heu fet entendre ni heu interessat |
Us han entès, però no els ha interessat gaire |
Us heu explicat bé i les vostres explicacions han interessat |
La majoria han sortir contents i amb ganes de saber més de l'escriptora |
VALORACIÓ GLOBAL |
MALAMENT |
BÉ |
MOLT BÉ |
EXCEL·LENT |