|
Cal treballar-ho més
1 |
Vas progressant
2 |
Ho has aconseguit
3 |
T'has lluït
4 |
CERCA I PREPARACIÓ DEL MATERIAL
|
No ha recollit informació relacionada amb el treball |
Ha recollit poca informació relacionada amb el treball |
Ha recollit força informació relacionada amb el treball |
Ha recollit molta informació i l'ha portat elaborada |
No ha relacionat la informació amb els apartats que havia de cercar |
Ha fet una cerca molt dispersa. |
Ha relacionat la informació trobada amb l'objectiu que preteniem |
Ha enfocat la cerca de la informació amb els fets que li pertocaven i ha compartit la informació amb els altres |
POEMA OBJECTE
|
No ha entès el concepte de poema objecte i el que ha fet no té relació amb el que es demanava |
Ha entès el que és un poema objecte, però l'obra té poca relació amb el text al que acompanya |
El poema objecte està relacionat amb el text però només recull parcialment el sentit del text |
L' obra expressa el que diu el text i és original i creativa |
L'obra no està ben acabada |
L'obra és correcta, però poc atractiva i visual |
L'obra està ben acabada i es visualment atractiva |
Presentació excel·lent |
FOTOMUNTATGE
|
El fotomuntatge no reflexa el sentit del text |
El fotomuntatge expressa parcialment el sentit del text |
El fotomuntage explica el text, però és molt senzill i poc elaborat |
El fotomuntatge explica molt bé el text i està molt treballat |
L'obra no està ben acabada |
L'obra és correcta, però poc atractiva i visual |
L'obra està ben acabada i es visualment atractiva |
Presentació excel·lent |
TREBALL EN EQUIP |
No ha participat en el treball comú i en la seva part ha fet el mínim possible. |
S'ha dedicat a la seva part, però no ha aportat gaire a la tasca comuna. |
Fa propostes pel treball en grup, però en la feina individual que cadascu s'espavili |
Ha aportat idees i ha animat i ajudat als companys i companyes amb menys idees o recursos |
No li interessa el treball, ni el seu ni el del grup |
Fa la teva part individual però no té gaire en compte el conjunt del treball |
Col·labora amb els companys i facilita el treball conjunt |
Es preocupa per buscar una bona coordinació global de tot el treball |
Sovint no respecta els terminis i fa endarrerir el treball de tot el grup |
Respecta el calendari però presenta les feines inacabades o incorrectes i els altres membres del grup les han de revisar |
Respecta el calendari pactat |
Ha planificat el seu temps i els de tot el grup per tenir les tasques acabades en el temps previst |
No s'ha preocupat gaire de la qualitat del seu treball |
Fa el que suggereix l'activitat al peu de la lletra, però no busca res més |
Aprofundeix molt en el seu treball i en els recursos emprats, però li costa compartir-ho |
Comparteix els recursos que va descobrint amb la resta del grup i aprofita els suggeriments dels altres |
OBJECTIU |
L'exposició ha quedat pobra, amb poca relació entre les diferents seccions o mal estructurada
|
L'exposició ha quedat correcta
|
L'exposició ha quedat bé amb una unitat d'estil entre les diferents obres i diferents apartats
|
L'exposició ha quedat molt bé, demostrant una bona planificació conjunta
|
VALORACIÓ GLOBAL |
MALAMENT |
BÉ |
MOLT BÉ |
EXCEL·LENT |