|
Cal treballar-ho més
1 |
Vas progressant
2 |
Ho has aconseguit
3 |
T'has lluït
4 |
CERCA I PREPARACIÓ DEL MATERIAL
|
No ha recollit informació relacionada amb el treball |
Ha recollit poca informació relacionada amb el treball |
Ha recollit força informació relacionada amb el treball |
Ha recollit molta informació i l'ha portat elaborada |
No ha relacionat la informació amb els apartats que havia de cercar |
Ha fet una cerca molt dispersa. |
Ha relacionat la informació trobada amb l'objectiu que preteniem |
Ha enfocat la cerca de la informació amb els fets que li pertocaven i ha compartit la informació amb els altres |
CARTELL
|
El cartell no presenta cap imatge o presenta alguna imatge poc relacionada amb el contingut |
El cartell presenta una o vàries imatges poc clares i definides |
Hi ha una imatge que té relació amb l'activitat |
Hi ha una imatge gran que facilita la comprensió del que anuncia |
Li manca alguna de les dades requerides |
En el cartell hi surten totes les dades, però no es llegeixen amb facilitat |
Hi apareixen totes les dades i es llegeixen bé |
Al cartell hi apareixen totes les dades de manera clara, es llegeix fàcil i ràpidament i resulta agradable a la vista |
DEBAT
|
No ha introduit la pel·lícula |
Ha fet una introducció massa llarga o poc correcta |
Ha fet una introducció correcta |
Amb la introducció el públic s'ha fet la idea de la pel·lícula i l'ha ajudat a entendre-la millor |
No ha participat en el debat |
La seva participació no ha estat del tot encertada |
Ha participat en el moment i de la manera oportuna |
Ha encetat un nou tema, o ha ajudat a desbloquejar el debat |
No s'ha explicat gaire bé, no se'l sentia o no se l'entenia |
Ha parlat correctament, però amb poca decisió i claredat |
Ha parlat correctament i de manera clara |
El ritme del seu discurs ha estat fluïd i amè |
TREBALL EN EQUIP |
No ha participat en el treball comú i en la seva part ha fet el mínim possible. |
S'ha dedicat a la seva part, però no ha aportat gaire a la tasca comuna. |
Fa propostes pel treball en grup, però en la feina individual que cadascu s'espavili |
Ha aportat idees i ha animat i ajudat als companys i companyes amb menys idees o recursos |
No li interessa el treball, ni el seu ni el del grup |
Fa la teva part individual però no té gaire en compte el conjunt del treball |
Col·labora amb els companys i facilita el treball conjunt |
Es preocupa per buscar una bona coordinació global de tot el treball |
Sovint no respecta els terminis i fa endarrerir el treball de tot el grup |
Respecta el calendari però presenta les feines inacabades o incorrectes i els altres membres del grup les han de revisar |
Respecta el calendari pactat |
Ha planificat el seu temps i els de tot el grup per tenir les tasques acabades en el temps previst |
No s'ha preocupat gaire de la qualitat del seu treball |
Fa el que suggereix l'activitat al peu de la lletra, però no busca res més |
Aprofundeix molt en el seu treball i en els recursos emprats, però li costa compartir-ho |
Comparteix els recursos que va descobrint amb la resta del grup i aprofita els suggeriments dels altres |
OBJECTIU |
No hi ha hagut debat després de la pel·lícula
|
El debat ha resultat curt o pobre
|
Tots els membres del grup hem participat en el debat
|
El públic ha participat activa i espontàniament en el debat i s'ha parlat de tots els temes previstos
|
VALORACIÓ GLOBAL |
MALAMENT |
BÉ |
MOLT BÉ |
EXCEL·LENT |