tasca

Primer de tot cal que us organitzeu:

Us han encarregat preparar activitats de diferents tipus i adreçades a diferent públic.

Heu de formar grups de quatre o cinc persones. Cada grup escollirà organitzar una de les activitats. El procés de recerca, anàlisi i selecció del material que necessitareu serà semblant per a tots els grups, però el producte final serà diferent per a cadascun.

Després de comentar-ho a la classe i fer una pluja de idees heu decidit programar-ne quatre de diferents:

• Una xerrada sobre "La vida i l'obra de l'autora" per pares i mares. Els que trieu el rol de conferenciant haureu d'elaborar el guió de la conferència i  una presentació multimèdia.
    Si ets un bon comunicador o t'agradaria ser-ho, si ets metòdic i organitzat, si vas per presentador de televisió o polític aquesta és la teva oportunitat!

• Una exposició centrada en el tema de les flors, a les que l'autora era molt afeccionada. Els que preferiu fer de dissenyador haureu de seleccionar de 8 a 12 fragments de l'autora que parlin de les flors i cercar o confeccionar imatges: dibuixos, fotografies, objectes... per il·lustrar-los.
    Si ets artista i creatiu, o vols provar de ser-ne, si tens imaginació i et mola el disseny aquesta és la teva tasca!

• Una projecció de la pel·lícula " La plaça del diamant" , amb cine fòrum posterior. Els que escolliu el paper de tertulià haureu de veure la cinta prèviament i elaborar un llistat de temes i punts de debat per poder moderar el col·loqui, a més de confeccionar un cartell per anunciar l'acte.
    Si t'agrada el cinema i la història, si et diverteix discutir i portar la contraria als altres, si quan veus els debats a la tele, ja voldries ser-hi, no dubtis en triar aquest paper!

• Una lectura de textos amb suport visual per a alumnes més petits. Els rondallistes haureu de buscar un text adequat, preparar-vos l'explicació i confeccionar un muntatge amb diapositives per acompanyar-lo.
    Si t'agrada ensenyar per aprendre o aprendre per ensenyar, si tens mà amb els nens i nenes, si et va explicar històries, rondalles i contes, vaja, si has nascut per ser "profe" aprofita l'ocasió!