Pintura núm. 1:

Làmina 1:

.

Activitats:

Observació i comentaris del quadre "Miratges de l'amor". Què hi veus? Quins elements hi apareixen? Pots trobar el que veus en el quadre a la realitat? Quins colors ha utilitzat Planells per fer aquest quadre? T'agrada? Per què?

Completar el fons de "Miratges de l'amor" (Làmina 1) fent dibuixos pintats a sobre, enganxant-hi retalls de revistes, etc.

Posar-li un títol.
Expressar de forma oral o escrita el que ha representat cada alumne al seu quadre.

Creació d'un quadre nou amb el mar de fons utilitzant pintures i retalls de revistes.

Posar-li un títol.

Escriure una història inventada amb els elements i personatges del quadre "Miratges de l'amor"

Fer un dibuix d'inspiració surrealista en un full de paper amb coses que no apareguin en aquest quadre d'Àngel Planells.

Observació de peixos i petxines (del natural o de fotografies) i creació d'una figura amb fang o plastilina.