Títol | Nivell | Temātica | Ārees relacionades |
Setmana
cultural del MAR
|
Infantil
i Primària
|
Medi
natural
|
totes
|
Responsables |
Centre |
||
Claustre
|
CEIP
Mn Joan Batlle
|
Descripció
|
|
![]() |
Cada
any al final del 2on trimestre o començament del 3er celebrem
a l'escola una Setmana Cultural, activitat que està molt arrelada
al centre i que els alumnes viuen amb molta il·lusió. |
La
setmana del mar va acabar amb una festa oferint una mostra de tot el
que s'hauria practicat i après en els diferents tallers. Un grup
de mestres de l'escola amb la col·laboració d'una ex-alumna,
que ara és professora de música, ens van oferir una cantada
d'havaneres. Per finalitzar vam fer una exposició on els pares van poder veure els treballs dels seus fills i que, cal remarcar, va ser molt visitada. ORGANITZACIÓ DE LA SETMANA Tots els cicles es van dedicat a la realització d'activitats i tallers tant al matí com a la tarda. El logotip escollit va ser aquest : Es van fer grups d'alumnes per als diferents tallers. Els mestres ens vam reunir prèviament per tal de tenir en compte criteris pedagògics, d'actitud i de comportament. A cada grup se li va assignar un distintiu. - A l'EI van ser medalles de colors. - Al CI van ser medalles amb números. - Al C.M., els alumnes sabien a quin grup anaven, perquè a cada grup li havíem posat un símbol geomètric i estava penjat a la classe. També van confeccionar unes graelles així l'alumne sabia quin taller havia de fer en cada moment. - Al C.S. van fer grups per pintar els murals. Al llarg de tota la setmana, tots els alumnes van passar per tots els tallers. El punt de trobada era per E.I. i C.I. el pati, els nens s'adreçaven cap a l'adult el qual portava el seu distintiu, es col·locaven en fila i entraven en el taller. El C. Mitjà, feia el mateix però els alumnes s' organitzaven en el passadís. |
|
TALLERS |
Els
tallers d'Educació Infantil: Tenien una durada de 45 minuts i dirigits per les mestres del parvulari, mestres de suport, mestre d'EE, pares i mares de nens i nenes de l'escola. A cada taller hi assistiren 12 ò 14 alumnes de 3, 4, 5 anys afavorint la relació intercicles. Els tallers de Cicle Inicial Tenien una durada d'una hora, es va contar amb l'ajut dels mestres d'EE, la mestra de suport, la mestra de música, mestre d'informàtica i el mestre de religió. A cada taller hi assistiren 13 ò15 nens de 6 i7 anys afavorint la relació entre nens i nenes del mateix cicle. Els tallers de Cicle Mitjà Vam fer 7 tallers d'una durada aproximada d'una hora, vam participar els mestres de cada nivell, mestre d'informàtica, mestra de música, mestra d'anglès. A cada taller hi assistiren 13 ò 14 nens/es de 9 i10 afavorint la relació Els tallers al Cicle Superior Van treballar durant dues tardes el mateix tema que la resta del centre. El resultat ha sigut uns murals molt significatius i enriquidors. Realitzar aquest tipus de treball va ser una mica complicat, però tots hi vam posar moltes ganes, perquè tot sortís bé. |
MATERIAL |
2002-2003
|