LA NOSTRA ESCOLA: GLÒRIA FUERTES

L'escola funciona des de fa 20 anys, és molt gran i molt bonic. Està molt decorat i van fer obres de reforma l'any 1994.

Pati d'esbarjo de la nostra escolaLa majoria de nois i noies venim de diferents pobles. Tenim 9 classes, 5 de petits i 4 de grans que som els que participem en el projecte Comenius. Hi ha molts mestres, vetlladors y vetlladores.
A l' entrada de l'escola està la sala d' actes que es on fem els festivals de tardor, Nadal i fi de curs. Allà assagem els balls. També tenim el menjador i dues cuineres que es diuen Belén i Adela i ens donen molt bon menjar.
Tenim una sala d'educació física i psicomotricitat on treballen la Delfi amb els grans i l'Alfonso amb els petits. També ens ensenyen a anar amb xanques.
A sota hi ha moltes classes i tallers de fusta, de tèxtil i de plàstica.
Al pati interior hi tenim una escultura d'una nina gran a la qyue li canviem de vestit segons les estacions i l'anomenem la Dama.
Al taller de textil amb en Tomi fem catifes, coixins, les capes dels reis mags, les túniques de setmana santa, els tratjos dels xanquers,...
En el taller de fusta amb el mestre Joaquim fem penjadors, taules, rellotges, revisters, subjectallibres, quadres i moltes coses més,
En el taller de plàstica amb el José Maria dibuixem, pintem, fem dissenys de fonts i de bancs, calendaris, llibres dels viatges, figures de fang,... Tenim un hort i un hivernacle amb rec per goteig, allí treballem amb el Javier, plantem flors i productes de menjar que després venem.
Tenim una pàgina web on podeu entrar si voleu saber més coses de nosaltres.
NOIS I NOIES DE 9º NivelL