GRUPS D'ANDORRA

Som el grup de 9º, els més grans de l'escola. Estudiem Formació Profesional. A la foto, d'esquerra a dreta podem veure: el Javi el mestre de jardinería, la Sara, la Noelia, la Lucía, la Mónica, la Peña que es la nostra tutora i darrera hi ha el José María i l' Oscar.

Nosaltres som el grup de 8º. En aquesta foto estem el Rubén, la Natalia, el Gregorio, el Juan, la Raquel que es la tutora i en Tomi que es la mestra de textil.
En aquesta foto estem els alumnes de 7º nivell : la Pilar, la Marta, el Francisco, l' Ismael, la Vanesa Ruiz i la Vanesa Gómez. També están la Lola que es la nostra tutora i en Joaquín que es el mestre de fusta. La tortuga es diu Rogelia.

En aquesta fotografía estem els companys de 6º nivell. Ens diem Roberto Yacine, Juan Tomás i Iván. El nostre mestre es diu José Mª.