TEXTE DELS ALUMNES

L´escola té una rampa i és molt gran. M´agrada ser-hi pels tallers.

Ismael

Tenim un hort i tots, grans i petits hi anem. Els petits fan el que poden. Ara estem fent un camí empedrat per noembrutar-nos les sabates amb en Javi el professor.

Jose María

Jo m´ho passo molt bé amb els meus companys de classe i amb els nois i noies dels altres cursos.

Noelia

A classe estem amb la Peña, hi fem matemàtiques, llengua, escribim cartes, notícies dels diaris, notícies de la tele, coneixement del medi, mapes, la bola del món, els països. També anem a la sala d´ordinadors ens conectem amb el xat i escribim a la gent dels altres pobles.

Monica y Oscar

La meva escola m´agrada perquè és diferent a les altres escoles, perquè fas amics y s´hi està molt bé. Hi ha molt bon ambient, professors molt macos i que cauen bé.Hay buen ambiente  y hay  profesores  majos y  que caen bien. Fem actvitats i jocs o balls i moltes coses més que en altres escoles no es poden fer, aquesta escola "mola".

Sara

Al taller de fustería em: treballs per a la casa i per a l´escola. Tallem fusta amb màquines, medim, envernisssem, llimem, enganxem amb cola, pintem i tenim un professor que es diu Joaquín.

Oscar

Després de menjar fem moltes activitats amb l´educadora i els cuidadors i ens ho passem molt bé. Jo porto 5 anys estudiant en aquesta escola i m´ho passo molt bé.

Lucía

Tenim un viver per a les plantes i un lloc on es recicla el paper. La meva escola és una "canya".

Francisco Delgado

L´escola és gran i m´ho passo molt bé. Els professors em cauen molt bé.

Vanesa Ruiz

A logopèdia hi ha dues professores que es diuen Cristina i Arancha. També tenim una aula d´estimulació sensorial i una altra de fisioteràpia.

Vanesa Gomez