Aquest dissabte 9 de maig de 2015 ha tingut lloc a Cerdanyola, la III Mostra de Tecnologia  de la ciutat, on participen diferents instituts i el Centre de Formació i Treball, Flor de Maig.

L'escola Sant Martí, situada al centre de la població, tocant a l'Ajuntament, ha estat la seu de l'event aquest any.

Treballs de fusteria, reciclatge, programació i robòtica amb scratch i amb plaques Arduino, programació i electrònica, transmissions i engranatges, pneumàtica i hidràulica... s'han donat la mà en aquesta mostra que, un any més, ha estat un gran èxit.

Com a cloenda, l'empresa Zurzal, del parc Tecnològic del Vallès va oferir la conferència : "Impressores 3D: el futur és present" en la que d'una manera planera i didàctica van exposar com s'havia arribat al món de les impressores 3D, els seus inicis, el seu ús actual i la projecció de futur.
"La lògica et portarà del punt A al punt B  però la imaginació et portarà a tot arreu", aquesta frase d'Einstein, va ser el fil conductor de la xerrada.

Mestres, professors, directors, familiars, vianants, alumnes, ... juntament amb el director dels Serveis Territorials del Vallès Occidental, Sr. Lluís Baulenas, la regidora d'educació Maria Reina i l'inspector d'ensenyament Paco Martín van poder veure la qualitat dels treballs exposats."​