MATERIAL DE ROBÒTICA

* Si vols demanar aquest material, has d'omplir el següent FORMULARI DE DEMANDA. Als pocs dies rebràs la nostra resposta.
* Recorda, un cop acabat el prèstec, omplir aquest formulari

* Pàgines on trobar informacions vàries sobre robòtica i treball amb els diferents materials:
Programació i robòtica a l'aula. - Programació - Robòtica a les escoles de la Noguera - Robòtica educativa - Cursos gratuits programació

Recopilació de recursos i activitats amb Bee-bots:
Plantilles model Bee-bots

i en poc temps... bee-bots a Cerdanyola!!!!

Recopilació de recursos i activitats amb pro-bots: Manual d'usuari - Vídeo tutorial explicat per nens  (anglès) - El Pro-bot, un nou recurs de robòtica educativa (Xavier Rosell) - Presentació de Probot al seminari TAC (Xavier Rosell) - Pro-Bot a la classe d’anglès (Escola Pere IV)

Imatge
Bee-bot
Robot abella
Carcasses bee-bot
Carcassa blanca dibuixable

Estores

bee-bo

Illa tresor
Botigues
Transparent

Amb butxaques

Base càrrega Bee-bot
base x carregar sis bee-bots
Pro-bot
Robot cotxe
CD Pro-bot
Introdueix els primers conceptes de programació i transfereix els programes al robot per USB

Lego WeDo
Kit robòtica: Lego+Scratch
CD Lego WeDo
per programar sense Scratch
pendent

Makey Makey

Fantàstica primera pressa de contacte amb una placa de circuits impresos. Hardware obert.

Dash & Dot

Robots infantils interactius (funcionen amb tablets)

Ulleres 3D Ulleres de realitat virtual

FORMULARI DE DEMANDA