Activitats sessió2 : 1 de desembre de 2014

Activitat sobre la identitat digital
Activitat en grups de 3 persones, agrupades per nivell educatiu (primària-secundària). Es tracta d'analitzar la unitat didàctica i fer-ne una valoració, assenyalant els punts forts i els punts febles.

Mestres de Primària: SEGUEIX EL RASTRE DIGITAL. Unitat didàctica sobre l’empremta digital
Professors de Secundària, FP i altres: CAP AL MÓN LABORAL. Unitat didàctica sobre la identitat digital.

Activitat sobre cercar, seleccionar, transformar, difondre i compartir continguts a la xarxa

Elecció del tema, cerca i classificació de la informació
  • Escollir un tema per a cercar informació. (Pista http://www.un.org/es/events/observances/years.shtml - Web de Nacions Unides sobre les celebracions "L'any de...". Cada grup ha de concretar un únic tema.)
  • Anotar les URL i la resta d'informacions sobre les pàgines trobades a la plantilla. Cada persona del grup aporta 2 adreces.
  • Tots els membres del grup consulten les URL proposades pels altres companys/es.
Selecció de la informació trobada
  • Cada grup en selecciona 3. Són les que usaran amb l'alumnat per a donar orientacions sobre el tema a desenvolupar.
Transformació i publicació
  • Crear una presentació a Google Drive i compartir-la amb l'equip de treball, donant permisos d'edició a tots els membres de l'equip.
  • Cada membre de l'equip fa diapositives inserint imatges, vídeos, afegint texts, adreces de llocs web (URL)... a partir de la cerca compartida amb el full de càlcul de la primera setmana. Tingueu en compte la propietat intel·lectual del que publiqueu.
  • Reviseu les diapositives dels companys i companyes.
  • Completeu les diapositives dels altres membres de l'equip de treball. Podeu utilitzar les notes de l'orador per fer comentaris