Informacions STAC - 2a. sessió
  • Reunió de directors i referents TAC al CAR de Sant Cugat: El 4 de desembre hi ha una reunió al Car de Sant Cugat per a totes les direccions, on es donaran explicacions sobre el MHM (Mobile History Map). És interessant l'assistència dels coordinadors d'informàtica. És un projecte emblemàtic, mai s’ha fet una cosa semblant.

• Catàleg: Ja és operatiu el catàleg per demanar material TIC complementari. La primera campanya s'obre el 24 de novembre i finalitza el 15 de desembre. El catàleg sembla força complert i els preus no semblen excessivament cars comptant que el maquinari és de qualitat i inclou el servei de manteniment. El sistema de demanda inclou un formulari per a l'ordre de domiciliació (pagament) que s'ha d'enviar per eValisa. El termini de lliurament és ... de pel·lícula: nueve semanas y media ;-). L'únic que pot entrar per veure el catàleg i fer peticions de catàleg, és el director/a del centre..

Portàtil 15,6 polzades 661,9 €
Portàtil 11,2 polzades 442,80 €
Servidor de centre amb Linkat 883,90 €
Monitor 19 polzades 196,65 €
Ampliació de 50.000 còpies b/n 393,25 (0,007865 c/u)
  • Manteniment: les demandes de maquetació d’un gran nombre d’equipaments és millor fer-la en períodes de vacances, donat que els tècnics tenen més temps perquè no van a centres.

• Impressores: les actuacions als Serveis Educatius s’han paralitzat perquè no estaven definits els llocs de treball.  No ha començat encara: el pilotatge 1 no ha anat bé, s’està valorant el pilotatge 2.

• Hi ha hagut problemes d’stock a T-Systems però sembla que està solucionat.

• Servidors de centre. Hi haurà alguna petita compra de servidors i es distribuiran si hi ha demandes.

• mSchools: En aquesta tercera edició hi ha tres concursos i destaca com a novetat la nova tipologia que fa referència a les aportacions al Mobile History Map. Els altres concursos són: Experiències educatives amb dispositius mòbils i. Micronarracions audiovisuals.

• Projecte Nodes: evolució de la intranet de centre, plataforma de publicació dinàmica de web, pilotat a l'Escola Turó de Can Mates a Sant Cugat http:/ies-sabadell.cat/webdecentre