Més de seixanta assistents, a la III Jornada d’Àlbums Il·lustrats organitzada des del ServeiEducatiu V del Vallès Occidental dins del Pla de Formació de Zona.

A la jornada-taula rodona van participar experts en àlbums il·lustrats des de diferents vessants professionals: la bibliotecària de l’àrea de literatura infantil i juvenil; la llibretera de l’Aranya, la llibretera d’Àl·lots; la directora de l’Editorial Kalandraka Catalunya; el tècnic del departament de màrketing i vendes de l'Editorial Baula; la mestra-bibliotecària de l’escola Les Fontetes Mercè Riveiro i l’Anna Juan, professora de la UAB i membre del Grup Gretel (UAB).

La Jornada es va realitzar a la Sala Enric Granados de la Biblioteca Central de Cerdanyola.
Una exposició d’àlbums de la biblioteca, àlbums de les editorials participants i els dibuixos realitzats durant la I Festa de la Il·lustració organitzada per la llibreria l’Aranya, guarnien la sala.

Contes a P3 a l'escola Fontetes
Contes a la Biblioteca Escola Fontetes