en construcció - veure

L'alumnat de 6è de l'Escola Les Fontetes han volgut recordar a les nenes de Chibok, segrestades fa ja 2 anys. Cadascú té una fillola i han treballat de valent des de l' àrea d' anglès, plàstica, música i les TIC . Amb aquest vídeo volen recordar a les nenes i ajudar a les seves famílies a recuperar-les sanes i estalvis.

L'alumnat de 6è de l'Escola Xarau ha fet un informatiu de televisió com el "Info K". Entre tots han fet de redactors, presentadors, càmeres i tècnic de so.
Ha estat una proposta desenvolupada per l'Alba López que fa pràctiques en aquest centre.

Un curs més l'Institut JaumeMimó participa en el projecte Five days to dance
aquesta vegada, sota el nom de "Voyage".
Aquí us deixem la gravació del "Info K" i altres vídeos i fotografies realitzades durant els assaigs.

Estudiants de 3r. i 4t. d'ESO de l'Institut Forat del Vent, van participar aquest any al torneig de la First Lego League. Van quedar segons en la competició de robots i van guanyar el premi a lmillor projecte científic que, aquest any, temia com a tema, la gestió del residus.

Alumnat de l'Institut Banús va participar a la HP Codewars 2016, un concurs de programació organitzat per la empresa Hewlett Packard a la seva seu de Sant Cugat. La competició ha reunit més de 100 equips de joves programadors de tot Catalunya tractant de resoldre un set de problemes.