Les aportacions de la dona al llarg de la història
ESO I Batxillerat
Cerca i tractament de la informació
Interdisciplinar
Professorat  i alumnat
IES Ribera Baixa

Els objectius són conscienciar als alumnes que el tema de la igualtat de gènere  a la nostra societat és una qüestió controvertida, oferint una anàlisi històrica de l’evolució del tema i presentant des de diferents disciplines les aportacions que les dones han fet i fan.

Les activitats s’inicien el mes de febrer, investigant i buscant informació a partir de la documentació que hi ha a la biblioteca, des de diferents matèries (Literatura, Art, Filosofia, Història, Ciència...) per tal d’evidenciar el treball i les aportacions de les dones en tots aquests àmbits.

Dels resultats de les investigacions se’n fa una exposició al centre que s’inaugura el dia 8 de març, “Dia de la dona treballadora”, que és visitada i comentada per la resta d’alumnat. L’exposició dura 15 dies.