Visita al Saló del llibre 2006

Cicle mitjà i superior

Xerrada amb l'autora d'un llibre (“Entre dos silencis”, de la Rosa M. Esteller).
Tutores i bibliotecària.
CPEE Can Rigol

• Previ a la visita al Saló: hem comentat que és un autor, com fa la seva feina, els he mostrat un dels llibres de l'autora i n'hem parlat, hem cercat a Internet informacions sobre l'autora, i cada grup ha preparat un llistat de preguntes per fer-li.
  • Al Saló del llibre: després d'escoltar les explicacions de l'autora i sentir fragments del seu llibre llegits per ella, els alumnes li han llegit algunes de les preguntes que havien preparat i han escoltat les seves respostes.
  • Després de la visita: amb cada grup hem comentat què els havia semblat, que els havia agradat i què no, etc. Hem fet memòria del que ens havia explicat l'autora. Finalment li hem enviat per correu electrònic les preguntes que no li havíem pogut fer al Saló i altres de noves i a la sessió següent hem llegit i comentat les seves respostes.