Exposició Itinerant "Pobles de les Garrigues"

L'objectiu d'aquesta exposició és que els alumnes coneguin el patrimoni més important de cadascun dels pobles de la comarca de les Garrigues. Conèixer la història dels nostres pobles ha de permetre, també, educar els valors que formen part de la nostra formació com a persones i ciutadans. La comprensió del passat, la comprensió dels fets històrics han d'ajudar a estimar la nostra terra.

Per això el CRP disposarà d'una exposició itinerant per tal que pugui arribar fàcilment a tots els centre interessats en treballar la comarca.

L'exposició anomenada "POBLES DE LES GARRIGUES" consta de 25 plafons - tipus mural -, 24 corresponents a cadascun dels pobles de les Garrigues i 1 de la comarca en general.

Els centres interessats en tenir- la al centre per treballar aquest tema amb els alumnes, cal que s'adrecin al CRP per fer-ne la reserva.

Al Centre de Recursos també trobareu altre material complementari, que podeu prendre en préstec per treballar la nostra comarca.