Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

L'Orientació en el Pla d'Acció Tutorial
Centre:
Institut Torre Roja
Localitat:
Viladecans

Aquest Projecte sorgeix de la necessitat dins les tutories de treballar tots els aspectes relacionats amb l’orientació dels alumnes.
Com a centre sempre hem considerat el pla d’acció tutorial com una eina molt important i necessària per el bon funcionament dels grups, en el moment de desenvolupar-lo, ja contemplava l’àmbit d’orientació, però les circumstàncies actuals han fet que veiem el procés d’orientació com un projecte global a aplicar des que els alumnes arriben a primer de l’ESO.
Actualment i amb l’aplicació de la LOE, hem pogut constatar la importància de portar un bon sistema d’orientació ja que els alumnes han de començar a triar molt aviat, i a més cada cop hi ha més oferta en els estudispost obligatoris.
Per a aquesta acció, no tan sols hi participa ell centre, també s’obre el procés als recursos que la pròpia ciutat té com ara eltreball en xarxa.

+ Informació