Experiència seleccionada en la modalitat de comunicació audiovisual

Títol:

L'escolaritat compartida: un repte per a la cohesió social
Centre:
Unitat d'escolaritat compartida. Iniciatives i programes SL
Localitat:
Viladecans

La pràctica que durà a terme la UEC, és un vídeo on hi surtin les instal·lacions, la seva ubicació i a part alguns dels alumnes que hi hagin format part en aquests nou anys d’existència, explicant-ne la seva experiència, com els hi ha servit el seu pas pel centre ara que ho veuen des d’una perspectiva més adulta i llunyana i també amb els alumnes actuals, ja que ells estan vivint aquest procés en l’actualitat i la perspectiva no és la mateixa.
En aquest vídeo també hi sortiran els educadors/es que han anat passant en aquests 9 anys i els que hi són en l’actualitat, explicant quina experiència hi van viure, com els hi ha servit el seu pas per la UEC a nivell formatiu i personal, quines avantatges els hi ha aportat en altres feines relacionades amb l’educació...

+ Informació