Coneguem la Biblioteca del Pla
CEIP El Pla (Salt)

Famílies
Un mes (febrer)

1- Aconseguir un acostament de les famílies immigrants cap a l’escola.
2- Donar una informació senzilla sobre la biblioteca.
3- Que passin una bona estona de lectura/audició.
.

Dins les sessions per a famílies del pla d’entorn de Salt hem inclòs aquesta sessió que ens ha semblat interessant, donat l’interès que mostren algunes famílies envers la lectura.
De manera molt visual i pràctica fem una sessió de biblioteca per les interessades com si fossin alumnes, i ho acompanyem d’algunes informacions molt entenedores i planeres.

Conte LA BIBLIOTECÀRIA DE BÀSSORA
Power Point del conte
Fitxa de llegir i pintar un mandala.
Fitxa d’escriure la història.

Benvinguda en varis idiomes.
Explicació del que fem a la biblioteca: llibres de coneixements, imaginació, pel.lícules...préstec..
Pràctica; Power Point: La bibliotecària de Bàssora. Amb l’ajuda d’una mare que fa de traductora. Si el vols veure clica aquí . Obsequi d’una fitxa (com la que faran els alumnes de CS).

Molt positiva. Es varen mostrar molt interessades, algunes es varen emocionar amb la història.
Els va agradar i van mostrar agraïment. Van fer algunes preguntes sobre lectura i funcionament de la biblioteca..

del Gironès