Criteris de coordinació del treball i funcionament general de la
publicació en WEB de les aportacions d'«inTernet, un recurs compartit»
Aspectes generals:
- Cada servei canalitza i gestiona les actuacions que es puguin dur
a terme en la seva zona: presentacions, estratègies de
participació... d'acord amb els criteris que s'hagin pogut acordar
en reunions de coordinació, rondes de trucades o consultes via
correu electrònic, els quals seran consignats a l'espai reservat de la pàgina WEB.
- Cada servei és responsable de la dinamització de la seva zona
respecte a tots els apartats de la pàgina WEB.
- Cada servei és responsable de l'organització d'uns determinats
continguts de la pàgina segons els criteris i amb les plantilles
generals.
- de la modalitat de participació general de centres educatius
I. «Una sortida al riu»: els CRP del Baix Empordà; Gironès;
Selva I; Osona; i Ripollès.
- de la modalitat de participació general de centres educatius
II. «Les construccions del riu»: els CRP Selva I i Gironès»
- dels apartats «Les fotos dels avis», «He anat al riu
i he vist», «Els ponts del riu». «Les barques del riu»: El Servei de Mitjans
Audiovisuals a Girona.
- de l'apartat «Aportacions
extraordinàries».: El CRP de la Zona de l'aportació si
és una activitat clarament curricular; el Servei de Mitjans
Audiovisuals a Girona si és una activitat clarament de
tractament d'imatge o de tractament audiovisual de continguts.
- del manteniment de l'espai i de la publicació en
WEB: Equip de manteniment de la pàgina WEB (Pep
Cullell; Carme Hereu; Albert Perafita)
Modalitats de participació
1ª opció de participació
de grups classe (imatge, descripció
i fitxa d'observació)
- El CRP dinamitza la participació de les escoles de la seva zona
en el projecte per les vies que consideri més efectives.
- Dóna suport als dubtes que li expressin els centres i dóna
solucions a problemes de competències tècniques relacionades amb
l'ús del correu electrònic, el tractament de la imatge digital i
l'elaboració de documents electrònics, a partir dels exemples i
materials de suport de la pàgina WEB i altres estratègies que
consideri oportunes..
- Recull les informacions que li arriben les via correu electrònic
i/o via formulari de la pàgina WEB: la imatge del riu; la
descripció literària; i la fitxa d'observació.
- Organitza les dades en les carpetes de centres, a partir de les
plantilles elaborades.
- Fa una prova de funcionament de la pàgina penjant la carpeta al
seu espai WEB.
- Envia per correu electrònic a ter@pie.xtec.es
les carpetes organitzades i comprimides en format ZIP.
- Les persones responsables de la publicació en WEB revisen i integren
la informació a la pàgina del Ter; envien un missatge d'agraïment
des de ter@pie.xtec.es al
centre participant amb còpia al CRP, amb la signatura de «Equip
de coordinació del projecte inTernet, un recurs compartit»
Plantilles: BAIX EMPORDÀ GIRONÈS SELVA OSONA RIPOLLÈS
2ª opció de participació de
grups classe (les construccions
del riu)
- El CRP dinamitza la participació de les escoles de la seva zona
en el projecte per les vies que consideri més efectives.
- Dóna suport als dubtes que li expressin els centres i dóna
solucions a problemes de competències tècniques relacionades amb
l'ús del correu electrònic, el tractament de la imatge digital i
l'elaboració d'una presentació amb Powerpoint, a partir de les
condicions establertes, l'exemple i els materials de suport de la
pàgina WEB i altres estratègies que consideri oportú.
- Recull les informacions que li arriben via correu electrònic de
la pàgina WEB: les presentacions Powerpoint.
- Fa una prova de funcionament de la presentació Powerpoint,
revisant que s'adeqüi als criteris establerts.
- Envia per correu electrònic a ter@pie.xtec.es
la presentació comprimida en format ZIP.
- Les persones responsables de la publicació en WEB revisen i integren
la informació a la pàgina del Ter; envien un missatge d'agraïment
des de ter@pie.xtec.es al
centre participant amb còpia al CRP, amb la signatura de «Equip
de coordinació del projecte inTernet, un recurs compartit»
Opcions de
participació a nivell individual (comunitat educativa) o de petit grup:
«He anat al riu i he vist...», «Els ponts del riu», «Les fotos dels
avis», «Les barques del riu»
- El CRP dinamitza la participació de les escoles de la seva zona
en el projecte per les vies que consideri més efectives.
- Dóna suport als dubtes que li expressin els centres i dóna
solucions a problemes de competències tècniques relacionades amb
l'ús del correu electrònic i formularis i el tractament de la imatge digital, a partir de les
condicions establertes, els exemples i els materials de suport de la
pàgina WEB i altres estratègies que consideri oportú.
- L'usuari envia una plantilla
rtf ompleta per correu electrònic a ter@pie.xtec.es.
- El SGTI-SMAV Girona revisa i
integra
la informació a la pàgina del Ter; envia un missatge d'agraïment
des de ter@pie.xtec.es al participant amb còpia al CRP,
amb la signatura de «Equip de coordinació del projecte inTernet,
un recurs compartit»
Opció de participació de centres educatius (altres activitats
interessants)
|