La socioteca, un equipament educatiu i de barri. Escola Annexa Joan Puigbert (Girona)

El projecte Socioteca Annexa, un equipament educatiu i de barri està desenvolupat per un grup interdisciplinari de la comunitat educativa de l’Escola Annexa-Joan Puigbert de Girona (pares/mares i equip de mestres) amb la col·laboració dels representants de les AAVV dels 2 barris del seu entorn: Les Pedreres – Fora Muralla i Vista Alegre-Carme.

El projecte pretén oferir:

• Un espai d’aprenentatge i de dinamització que afavoreixi l’accés a la lectura, coneixement i a les noves tecnologies a alumnes, famílies i veïns/veïnes.
  • Un espai per fer deures, llegir i de lleure.
  • Un punt de trobada, de convivència i de relació de la col·lectivitat que viu en una zona de la ciutat allunyada d’equipaments de barri, com una biblioteca i/o centre cívic.

Presentació de l'experiència

Visitem escoles, curs 2012-2013