El treball de robòtica: experimentem, juguem, aprenem. Escola Carme Auguet (Girona)

L’espai de robòtica és una espai de treball internivells que s’emmarca dins el projecte de ciència i tecnologia que té el repte d’adequar el procés d’ensenyament-aprenentatge a la realitat actual i futura, on l’experimentació, la investigació i la tecnologia sigui el mitjà per aprendre.

L’espai de robòtica ajuda l’estructuració del pensament a través de l’apropiació d’actituds i habilitats del pensament computacional.

A Educació Infantil i a Cicle Inicial es treballa amb les Abelles Robot o Bee-Bots. Són uns robots programables que permeten treballar especialment la ubicació espacial, la motricitat, la percepció i la lògica.

A Cicle Mitjà i Superior es treballa amb L’Scratch. És un llenguatge de programació que permet la creació d’animacions i jocs d’una manera fàcil i estructurada i ajuda a pensar creativament, raonar sistemàticament i treballar col·laborativament afavorint l'intercanvi d’idees i estratègies.

(+) Informació

Visitem escoles, curs 2012-2013