Fem del projecte pati un procés creatiu. Escola Castellum (Sant Julià de Ramis)

El PATI, un espai sovint oblidat, és per l’Escola Castellum un lloc per explorar, descobrir, jugar... un lloc de trobades, col·laboracions, iniciatives, projectes, construccions... Convençuts d’aquest fet hem realitzat un viatge ple d’aprentatges nous a través del projecte

Noupaticastellum és un projecte de co-creació per a la millora del pati de l’Escola Castellum de Sant Julià de Ramis (Girona).
Un artista i pare de l’escola va proposar aquest procés de participació que ha suposat la implicació de tots els infants, famílies, mestres, monitores i Ajuntament.
El fet de treballar tots junts amb el mateix objectiu, ha contribuït a reforçar el sentiment de pertinença a l’Escola i per descomptat hem viscut l’essència del treball cooperatiu.
Aquest procés de Co-creació consta de quatre fases: Conèixer, Co-crear, Construir i Celebrar.

Allò que donem als infants, ells ho donaran a la societat.

Karl A. Menninger

(+) Informació