Forma't, relaxadament
amb l'escola de Natura del Corredor

Programa de sortides de camp didàctiques:

Un mar d'illes a terra ferma

Dia: Dissabte, 29 de maig de 2004
 Lloc de trobada: Sta Agnès de Malanyes

Vies de comunicació, zones urbanitzades,... de mica en mica van convertint el nostre territori en un mar d'illes isolades de zones verdes. El Vallès antigament agrícola però actualment una de les comarques més artificialitzades del país, és on es fa palesa aquesta situació.

Si us plau, confirmeu la vostra assistència trucant al CRP (938 464 507), per fax (938 466 843) o bé escrivint al crp-granollers@serveis.xtec.es

Incendis forestals i població

Dia: Dissabte, 28 de febrer
 Lloc de trobada: CEIP St.Jordi (c. de les escoles, s/n) de Maçanet de la Selva

Els boscos són la base del paisatge del nostre país; són cau de vida, protegeixen el sòl, ens proporcionen fusta. Però també han esdevingut un escenari habitual de molts ciutadans que viuen en urbanitzacions. L'interacció que es produeix aleshores entre població i bosc té un risc: el foc. Quines en són les causes? Es poden evitar? Quines en són les conseqüències? Ens cal aprendre a evitar-lo però també a conviure amb el risc.

Sortida anterior:Amb els peus a l'aigua. Espais inundables i gent.

Dia: Dissabte, 29 de novembre de 2003
 Lloc de trobada: a Arenys de Munt, davant el CEIP Sobirans

Les conques mediterrànies, escenaris freqüents de fenòmens al·luvials, pauten una peculiar relació de la població amb el territori. Aprendre a conviure amb els cursos d'aigua minimitza els efectes negatius. La informació, la sensibilització i l'educació hi juguen un paper molt important.

Imatges de les sortides dels anys anteriors