RecursosFulls informatiusExperiènciesWebs centres
a la Mediateca del CRP

Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos del Montsià durant el mes de gener de 2010. Hi trobareu l'enllaç al catàleg per cada material ressenyat. Inclou dades bibliogràfiques i materials de cada document.

Escrits

833.47 CON - Contes al voltant del claustre 2009. Poblet, Santes Creus, Vallbona. XV certamen literari. Gràfiques Moncunill (10525) (ensenyants; primària; secundària)

59.15 FER - Parc del zoo. El cor de la ciutadella. Ajuntament de Barcelona (10489) (adults; secundària; ensenyants;)

371.26 PIS - PISA como excusa. Repensar la evaluación para cambiar la enseñanza. Graó (10504) (educadors; ensenyants; pedagogs; primària; secundària; inspectors)

452 BEN - Guía práctica del profesorado de lengua árabe y cultura marroquí. Ministerio de Educación; Secretaría General Técnica (10512) (ensenyants)

371.97 CAR - La reconversió de l'ofici d'educar. Globalització, migracions i educació. Eumo; Fundació Jaume Bofill () (gestors de l'educació; professionals de l'educació; primària; secundària; adults)

570 SUR - Com salvar-nos amb el planeta. Comissió Agenda LLatinoamericana (10526) (secundària; adults;)

433 DOM - Te trueco un cuento. Animación a la lectura e interculturalidad. Secretaría General Técnica; Subdirección General de Información y Publicaciones; Ministerio de Educación, Política Social y Deporte (10514) (alumnes; animadors culturals; educació infantil; primària )

Revistes

R370 PER - Perspectiva escolar, 338. Exili i memòria. Rosa Sensat (62104) (ensenyants; primària; secundària; professionals de l'educació; pedagogs; formació de professorat; educació especial; gestors de recursos)

R370 PER - Fongs en acció. Fundació Terra; Rosa Sensat (62115) (primària; secundària obligatòria; educadors; ensenyants; formació professional)