Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos del Montsià durant el mes de febrer de 2010. Hi trobareu l'enllaç al catàleg per cada material ressenyat. Inclou dades bibliogràfiques i materials de cada document.

342.7 GUI - Guia d'educació en drets humans. ESO i Batxillerat. Amnistia Internacional Catalunya. Grup d'Educació (10533) (secundària; secundària obligatòria; batxillerat; educació d'adults; ensenyants; alumnes)

070.1(07) PRO - El editorial, el suelto y la crítica. Ministerio de Educación; CIDE (10535) (secundària; educació d'adults; educadors, ensenyants, formació de professorat)

396 GUI - Guia de coeducació per als centres educatius: pautes de reflexió i recursos per a l'elaboració d'un projecte de centre. Institut Català de les Dones; Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya (10342) (ensenyants; formació de professorat; parvulari; primària; secundària;)

V339 PLA - 15 anys de re-evolució. Comissió de l'agenda llatinoamericana mundial. Produccions Minnim S.C (10538) (primària; secundària; educació extraescolar; ensenyants; professionals de l'educació;)

V301.185.14 BOL - Homo baby boom. Famílies de lesbianes i gais. Associació de Famílies lesbianes i Gais - FLG (10536) (secundària obligatòria; batxillerat; formació de professorat; secundària; primària)

CD371.67 RUS - Rusc 2009. Revista Multimèdia d'Innovació Educativa de les Terres de Lleida. Departament d'Educació. Serveis Territorials d'Educació a Lleida. Serveis Educatius; Institut d'Estudis Ilerdencs (10532) (ensenyants; primària; secundària )