Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos del Montsià durant els mesos d'abril i maig de 2011.

371.26 STO - Tiempos de pruebas: Los usos y abusos de la evaluación. Morata; Ministerio de Educación (ensenyants)

371.31 TRA - Els quaderns d'aprenentatge en grup. Una eina per afavorir l'aprenentatge cooperatiu. La Xara (ensenyants; primària; secundària)

17 JOV - Som joves, tenim drets... i deures. Oficina de Promoció de la Pau i dels Drets Humans (ensenyants; secundària; joves)

371.9 CON - La costrucción de la escuela intercultural inclusiva desde procesos de investigación-acción. Universitat Jaume I (ensenyants)

551.58 AIG - L'aigua i el canvi climàtic. UNESCO (ensenyants; primària; secundària)

796 MAL - En Pau juga a bàsquet. Pedra de toc (ensenyants; primària)

4(07) TRA - El tractament integrat de les llengües. GRAÓ (ensenyants; secundària;)

51(07) COR - Mates de cerca. GRAÓ (ensenyants;)

72.011.7 PAT - Els patis de les escoles: espais d'oportunitats educatives. Fundació Jaume Bofill (educadors;)

153.3 COR - Didàctica de las operaciones mentales. NARCEA (educadors;ensenyants;)

80-5:372.21 TEI - Poesia a l'escola bressol. Poemes per a cuques. Ajuntament de Roda de Ter (educadors; educació infantil; llar d'infants)

371.9 TEI - Treballem plegats. Ajuntament de Roda de Ter (educadors;)

D28GIR - Guia pràctica per a fer fills lectors. Fundació Bromera (persones;pares;)

371.9 GUI - Guia per a l'anàlisi, la reflexió i la valoració de pràctiques inclusives. Servei de Comunicació i Publicacions (ensenyants;)

614.7 PET - Petites idees per garantir un gran futur. (ensenyants; secundària)

371.33 BRE - El documental como estrategia educativa. GRAÓ (educadors;)

4.01TUF - Comprender. Narcea (educadors; ensenyants)

371.94GUI - Guia per a famílies d'infants i joves amb alteracions greus de conducta. Servei de Comunicació i Publicacions (ensenyants; pares)

371.94GUI - Guia per a famílies d'infants i joves amb altes capacitats intel·lectuals. Servei de Comunicació i Publicacions (ensenyants; pares)

371.47MB - Les invariants pedagògiques i la pedagogia Freinet cinquanta anys després. GRAÓ (ensenyants; educadors)

2GUI - Guia per a la gestió de la diversitat religiosa als centres educatius. Generalitat de Catalunya (ensenyants; educadors)

2GUI - Diversidad cultural y logros de los estudiantes en educación obligatoria. Ministerio de Educación (ensenyants; educadors; primària; secundària)

80-5:78TER - Terra i cultura. Cossetània (ensenyants)

371.1FER - Gestionar la confianza. Pearson Educación (ensenyants; adults;)

371.1CEL - Tu m'aprens. GRAÓ (educadors; ensenyants)

613.83PAR - Parlem de drogues. Fundació "La Caixa" (ensenyants; alumnes; secundària)

573.5 RAD - Radiación y protección radiológica. Consejo de Seguridad Nuclear (ensenyants; secundària)

573.5 GUI - El CSN y la vigilancia radiológica del medio ambiente. Consejo de Seguridad Nuclear (ensenyants; secundària)

V9 (46.71 AMP) FES - Festa del Mercat a la Plaça a Amposta. Ajuntament d'Amposta (ensenyants; primària; secundària)

V791.43 BRA - Mucho ruido y pocas nueces. Dolby (ensenyants; secundària)

614.7CAP - Les Aventures del Capità Enciam. Fundació Terra (primària; cicle inicial; cicle mitjà; cicle superior;)

CD371.31 GAR - Necesari@s. Programa de sensibilización del Voluntariado en el Ámbito Escolar. Monisterio de Educación y Ciencia; Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales; Fundación de Ayuda contra la Drogadicción (ensenyants; primària; secundària)

1:372MOR - Filosofia para niños. Cuadernos de Pedagogía (ensenyants;)

CD616.053.2 VEL - Veloz. Secretaría General Técnica (ensenyants;)

371.9 GUI - Educació física, inclusió i alumnat amb discapacitat. ice (educadors;)

CD179 PRE - La paz empieza en casa. Secretaría General Técnica (pares;)

CD4.073LAP - Actitudes lingüísticas, escuela e inmigración. Los escolares ante la diversidad lingüística y cultural. Secretaría General Técnica (ensenyants)

CD362.8ANT - Dones del nord, dones del sud. Generalitat de Catalunya. Institut Català de les Dones (ensenyants)

enregistrament àudio; disc compacte

793.31DAN - Dansa que dansaràs. Jornades pedagògicomusicals (ensenyants; primària)