Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos del Montsià durant els mesos de maig i juny de 2010. Hi trobareu l'enllaç al catàleg per cada material ressenyat. Inclou dades bibliogràfiques i materials de cada document.

172 CUL - Cultura de pau i educació per a la ciutadania. Estudi comparatiu de diferents llibres de text de 3r d'E.S.O a Catalunya. Federació Catalana d'ONG per la Pau (10593) (secundària post-obligatòria)

371.64 DUR - La biblioteca escolar, hoy. Graó (10601) (educació d'adults; ensenyants; formació de professorat; professionals de l'educació)

398.2 ROS - Conte ve, mentida va. Una proposta didáctica de literatura oral per a cicle superior de primària i ESO. Benecé Productions; Tántagora Serveis Culturals; Generalitat de Catalunya (10598) (ensenyants; secundària obligatòria; primària)

371.64 LLI - Quins llibres...? Selecció de llibres infantils i juvenils. 2003-2007. Rosa Sensat (10553) (adults; ensenyants; pares; professionals de l'educació)