Recull de recursos incorporats a la Mediateca del Centre de Recursos del Montsià durant els mesos de d'octubre, novembre i desembre de 2010. Hi trobareu l'enllaç al catàleg per cada material ressenyat. Inclou dades bibliogràfiques i materials de cada document.

371.64 BIB - La biblioteca escolar. Recursos electrònics i bibliogràfics. Institut d'Educació de l'Ajuntament de Barcelona (10630) (primària; secundària; professorat)

172.4 PEN - Pensar els drets humans. Generalitat de Catalunya. Departament d'Interior i Departament d'Educació (10637) (adults; joves; secundària)

4.073 VIL - Llengua, escola i immigració: un debat obert. GRAÓ d'IRIF,SL (10632) (educadors; ensenyants)

R370 PER - Autonomia energètica. Fundació Terra; Rosa Sensat (62201) (primària; secundària obligatòria; educadors; ensenyants; formació professional; pedagogs; formació de professorat; gestors de recursos; adults)

362.8 ASS - Assegura't! Còmic de prevenció de les violències masclistes. Generalitat de Catalunya; Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació (10638) (adults; alumnes; educadors; ensenyants; joves; monitors; secundària;)

362.8 LLE - Llei del dret de les dones a eradicar la violència masclista. Generalitat de Catalunya; Departament d'Acció Social i Ciutadania (8599) (adults; ensenyants; formació de professorat; joves; professionals vinculats a l'educació; psicòlegs; secundària)

50(07) DES - El desarrollo del alfabetismo científico. El uso de los media en el aula. Morata (16374) (ensenyants; pedagogs; gestors de recursos; professionals de l'educació; secundària; formació de professorat)

R370 PER - Perspectiva escolar, 347. L'art, una oportunitat per aprendre. Rosa Sensat (62172) (ensenyants; primària; cicle inicial; cicle mitjà; cicle superior; professionals de l'educació; pedagogs; formació de professorat; gestors de recursos; educació infantil)

Joc