ACALI. Maletes de llibres de lectura i contes

EI | EP

En aquests moments disposem de set minibiblioteques, quatre, de cinquanta llibres, per a Educació Infantil i dues, de cent llibres per a primària i una de temàtica per Educació Infantil i primària.
Aquestes maletes contenen llibres de diferents temàtiques i formats, que pel seu cost, sovint, no en disposem a les escoles.

Els objectius que es pretenen són:

Fomentar que els nens mirin, llegeixin nous llibres
Donar suport a aquelles escoles, en especialment a les més petites que no disposen d'una gran biblioteca.

Els llibres van amb la seva corresponent bossa i fitxa de préstec per tal de que els nens se'ls puguin emportar a casa i mirar-los o llegir-los amb la família

La podeu demanar per telèfon: 93 853.01.59 o per correu electrònic extcrp-perafita@xtec.cat

Departament d'educació     CRP d'Osona. Plaça de Don Miquel de Clariana, 3, 3r. Vic. Tel. 938.866.350
    Extensió a Perafita. Carrer Major, 4. Perafita. Tel. 938.530.159