Maletes viatgeres de poesia

EP | ESO

Són tres maletes una de Cicle Inicial, una de Cicle Mitjà i una de Cicle Superior i primer cicle d'ESO que viatgen per les escoles de la comarca d'Osona. El seu viatge començà en motiu de l'any Verdaguer i, any rera any, van continuant visitant les nostres escoles. Procurarem anar-les ampliant i actualitzant i, per fer-ho, ens agradaria poder comptar amb les vostres observacions i suggeriments.
Les maletes pretenen acostar la poesia als alumnes. I facilitar als mestres i professors unes eines per ajudar-los a fer-ho.

Cada Maleta conté: una proposta per a treballar la poesia amb els nens, un recull de poemes, CDs amb poemes declamats, cantats o recitats i una vintena de llibres de poemes per llegir els nens.

Les han elaborat la biblioteca Joan Triadú, el CRP d'Osona i l'Extensió del CRP Perafita.

Si només voleu les propostes i les bibliografies de cada maleta, les teniu aquí, podeu despenjar-les.

Cicle inicial Cicle inicia Cicle mitjà Cicle mitjà Cicle superio/ESO Cicle superior i primer cicle d'ESO

La podeu demanar per telèfon: 93 853.01.59 o per correu electrònic extcrp-perafita@xtec.cat

Departament d'educació     CRP d'Osona. Plaça de Don Miquel de Clariana, 3, 3r. Vic. Tel. 938.866.350
    Extensió a Perafita. Carrer Major, 4. Perafita. Tel. 938.530.159