Capses temàtiques
Cada curs escolar preparem diverses capses temàtiques pels centres educatius que treballen un tema determinat en el marc del treball per projectes, com a centre d'interès específic, per desenvolupar el seus projectes d'innovació o per a la realització dels crèdits de síntesi per secundària.
En capses de cartró prou sòlides fem una tria dels materials que poden adaptar-se millor a les necessitats dels centres
CAPSES TEMÀTIQUES CURS 2007-08
Centenari Casa Mauri. CEIP Raiers la Pobla de Segur. En el marc de la celebració de l'Any Mauri

MALETES PUNT EDU
En el marc de la tasca d'acompanyament a les biblioteques Punt EDU de la comarca (CC M. Immaculada) hem organitzat diferents tipologies de capses temàtiques amb materials diversos de la nostra mediateca
Treball amb la competència informacional. Accès a la informació
* Treball per Projectes a l'Educació Infantil
* Crèdits de síntesi per a l'ESO
Animació a la lectura

* Maletes ACALI de literatura infantil i juvenil
* Maleta per al professorat
* Maletes per a pares i mares per ajudar als pares a compartir el temps amb els seus fills.

(Vegeu de la nostra web)
Feu-nos saber amb antelació els vostres projectes d'aula i al CRP us prepararem una capsa amb una selecció de materials per fer servir a l'escola al llarg del curs.

CRP Pallars Jussà